Oštre linije i sportski stav daju performanse i stil gdje god da krenete. Ispod njegove atletske karoserije, agilna šasija, snažan Suzuki Eco Performance (SEP) motor i pametne karakteristike pripremljeni su za rad na užurbanim gradskim ulicama. Zabavna dinamična vožnja, izuzetna ekonomičnost od 148 MPG⁶, prostor za skladištenje ispod sedišta od 21,5 L² i punjenje pametnog telefona napajaju svaku vašu vožnju.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
Avenis 125 ističe se kao sportski ekološki odgovoran skuter. Razvijen u skladu sa strogim Euro 5 standardima emisije, Avenis 125 postiže izvanrednu efikasnost goriva od 148,67 MPG⁶ i emisiju CO₂ od samo 44 g/km u WMTC režimu testiranja.*
Sportsko dvobojno sjedalo s atraktivnim crvenim šavovima je čvrsto, ali udobno, s dovoljno podstava i bogatom teksturiranom površinom koja pruža siguran hvat tokom vožnje, čak i pri brzim pokretima. Osim toga, njegov pažljivo izrađen oblik olakšava vozaču da stavi obje noge na tlo kada se zaustavi. Široka podna ploča omogućava jahačima različite građe da zadrže udoban položaj za vožnju. Zgodan dizajn u obliku rezova olakšava postavljanje obje noge čvrsto na tlo kada se zaustave.
Suzukijev kombinovani kočioni sistem¹ podržava dobro izbalansirano kočenje raspoređujući silu kočenja na prednje i zadnje točkove kada se koristi leva ručica kočnice. Stabilnu snagu zaustavljanja obezbeđuju disk kočnica prečnika 190 mm napred i 120 mm bubanj kočnica pozadi. Kada se parkirate na Avenis 125, prekidač na lijevoj ručici kočnice povećava udobnost i praktičnost zaključavanjem zadnjeg točka kako bi Avenis 125 ostao na mjestu.
Felge od livenog aluminijuma obuvene su Dunlop D307 N gumama bez zračnica. Oni se kombinuju sa podešenim postavkama ovjesa za postizanje vrhunskih performansi trčanja, pozitivnog prianjanja na mokrim površinama i glatke vožnje. Zadnji točak se takođe može ukloniti bez skidanja prigušivača. Ovo poboljšava uslužnost.
Postavke prednjeg ovjesa osiguravaju glatku i udobnu vožnju, uz brzinu opruge i rad teleskopskih prednjih viljuški optimiziranih za raspodjelu težine prednjih kotača Avenisa 125. I vilice i stražnji ovjes su fino podešeni kako bi pružili solidne performanse držanja ceste , agilno rukovanje i plišana vožnja.
Proizvod ponovljenih simulacija koje koriste CAE tehnologiju, podkoštani okvir je napravljen od tankog, okruglog materijala velikog prečnika. Dizajniran da smanji težinu uz maksimalnu krutost, ovaj okvir doprinosi izvanrednoj efikasnosti goriva Avenisa 125. Takođe pruža odličnu stabilnost na pravoj liniji i pozitivne performanse u krivinama.
Pretinac ispod sedišta² ima kapacitet od 21,5 litara i pruža zgodan prostor za odlaganje stvari i zaštitu od elemenata. Pokriveni prednji pretinac s lijeve strane dovoljno je velik da primi pametni telefon s velikim ekranom. Unutrašnji džep na prednjoj desnoj strani nudi prostor za odlaganje dovoljno velik da u njega stane 500 ml pića ili neki drugi mali predmet koji bi vozač mogao imati pri ruci. Par čvrstih kukica³ omogućava vam da objesite različite vrste torbi, uključujući torbe za kupovinu, uz veću udobnost. Zadnja kuka³ se može zaključati radi boljeg osiguranja predmeta i može se preklopiti kada se ne koristi.
Dizajniran da pruži agilno rukovanje i udobnost, Avenis 125 je dizajniran da maksimalno iskoristi potencijal svog SEP motora. Sve, od dizajna rama i odabira točkova i guma do optimizacije performansi ovjesa, kombiniranog kočionog sistema (CBS)¹, usmjereno je ka postizanju ovog cilja. Avenis 125 dokazuje svoju sposobnost da se istakne u bilo kojoj urbanoj situaciji vožnje.
Oštre, aerodinamički efikasne linije i napredno inženjerstvo. Avenis 125 je dizajniran od temelja kako bi evocirao vizualni osjećaj brzine, dinamizma i okretnosti. Njegov stil crpi iz Suzuki-jevog naslijeđa sportskih motocikala, s futurističkim linijama karoserije i akcentima prednjeg i bočnog oklopa koji naglašavaju njegove performanse. Od svog upečatljivog prednjeg dijela do elegantnog, uzdignutog repa, Avenis 125 je dizajniran za ljude koji žele doživjeti zabavu i uzbuđenje dvotočkaške gradske slobode s sportskim osjećajem stila.
Digitalni instrument panel za Avenis 125 sadrži kompaktan LCD ekran s čistim i intuitivnim rasporedom koji prikazuje sve informacije potrebne vozaču. LCD pokazatelji na panelu uključuju brzinomjer, sat, trenutnu potrošnju goriva, prosječnu potrošnju goriva (x2), temperaturu motora, odometer, dvostruke tripmetre, mjerač goriva, mjerač napona baterije i podsjetnik za interval zamjene ulja. LED indikatori pored glavnog ekrana uključuju signale za skretanje, indikator Eco Drive, upozorenje na master, visoku snop i kvar. Suzuki Eco Drive indikator se pali kada se skuter vozi na ekonomičan način, pružajući trenutne povratne informacije koje mogu pomoći vozačima da nauče tehnike za maksimaliziranje ekonomičnosti goriva.
Far je montiran nisko na prednjoj strani Avenis 125 i sadrži dizajn sa složenim lećama. Sklop fara koristi svijetle, dugotrajne, LED svjetla niske potrošnje, sa tri svjetla za kratki snop u gornjem dijelu i dva svjetla za dugi snop u donjem dijelu koji omogućavaju poboljšanu vidljivost naprijed noću. Budući da je montiran na karoseriju, dizajn također doprinosi agilnom upravljanju. Uz bok faru su vertikalno orijentirana LED pozicijska svjetla integrirana u sklop kako bi dodala upečatljiv akcent i premijum dodir. Usmerene linije repa i visoko montirana nezavisna LED kombinacija svjetala dodaju sportski izgled. Montirana niže na repu, i zadnja svjetla za skretanje također su inspirisana dizajnom sportskih motocikala.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 8.7PS | Obrtni moment | 10Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 124cc | Potrošnja | 4.7 L/100km |
Ukupna dužina | 1,895mm (74.6in) | Ukupna širina | 710mm (28.0 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1,175mm (46.3in) | Razmak od tla | 160mm (6.3in) |
Rastojanje između osovina | 1,265mm (49.8in) | Masa vozila | 107kg |
Visina sedišta | 780mm (30.7in) | Kapacitet rezervoara | 5.2 litre (1.1UK gallons) |
Snaga | 8.7PS | Obrtni moment | 10Nm |
---|---|---|---|
Mazanje | Vlažna karter | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Kaiš | Prečnik cilindra | 52.5mm x 57.4mm (2.1in x 2.3in) |
Tip motora | 4-taktni, 1-cilindrični, vazdušno hlađeni, SOHC | Kompresijski odnos | 10.3 : 1 |
Pokretanje | Električno + Nožno | Prenos | CVT |
Paljenje | Elektronsko paljenje (tranzistorisano) | Emisija CO2 | 44g/km |
Prednji ovjes | Teleskopski, opruga sa zavojnicom, uljno prigušen | Zadnji ovjes | Swingarm, opruga sa zavojnicom, uljno prigušen |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disc | Zadnje kočnice | Drum |
Prednje gume | 90/90-12, bez unutrašnje gume | Zadnje gume | 90/100-10, bez unutrašnje gume |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.