Klasa 250 u motokrosu ne oprašta ni najmanju slabost. Zato smo dizajnirali RM-Z250 da postignemo pravu ravnotežu „trči, okreni i stani“ neophodnu za pobjedu u ovoj ultra-konkurentnoj areni sa snažnim motorom, laganim okvirom i zakretnom rukom i ovjesom visokih performansi. Ovaj intenzivan rad naših inženjera je još jednom učinio RM-Z250 liderom.
Cijena već od
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
RM-Z-ov 249cc, 4-taktni, DOHC motor sa ubrizgavanjem goriva, izvlači maksimalne performanse iz pogonske jedinice RM-Z250, uključujući veliki usisni otvor filtera za zrak i ravniji izlaz u kućišta leptira za gas za maksimalan protok zraka; usisni i izduvni otvori na glavi cilindra dizajnirani da poboljšaju efikasnost sagorevanja i povećaju pritisak goriva za poboljšanu atomizaciju goriva/vazduha; direktna poluga gasa za bolji osjećaj, a sve je dizajnirano da isporuči najbolju moguću snagu na cijeloj ploči. Prikazan RM-Z250 2019.
RM-Z250 zadržava Suzuki-jev karakterističan ‘Beak DNA’ stil. Namijenjen da prenese naslijeđe brzine marke na našim terenskim biciklima, prednji blatobran i štitnik radijatora su raspoređeni da formiraju pravu liniju, sa oštrim i napadnim uglovima koji izražavaju osjećaj dinamične brzine. Kao i RM-Z450, RM-Z250 je završen u Suzuki-jevim terenskim bojama žuto sa plavim akcentima, čineći RM-Z liniju lako prepoznatljivom. Prikazan je 2019 RM-Z250.
Sva potencijalna brzina RM-Z250 neće vam pomoći ako ne možete održati uravnotežen ‘Stop’ dio trokuta performansi, stoga za prednje kočnice RM-Z250 koristimo disk promjera 270mm, a materijal kočionih pločica daje linearne karakteristike odziva dok sve jače kočite. Prikazan je 2019 RM-Z250.
Na stražnjem dijelu, omjer spajanja zadnjeg oslanjanja je optimiziran kako bi se pojačalo kratko kretanje hoda dok se osigurava duža akcija oslanjanja za bolje prijanjanje i minimalnu težinu. Prikazan je 2019 RM-Z250.
KYB viljuška sa zavojnom oprugom ima jedinstveni dizajn koji pruža progresivno podešavanje prigušivanja i nudi izvrsnu prilagodljivost na male udarce, dok čvršće reaguje na jače udare kao što su sletanja sa skokova. Dizajn gornje i donje trostruke stezaljke optimiziran je za čvrstoću uz smanjenje viška mase. Prikazan je 2019 RM-Z250.
Okvir i njihalo koriste aluminijske grede koje se pretvaraju u šuplji kvadratni odjeljak koji eliminiše unutrašnju rebru, omogućavajući smanjenje mase uz povećanje torzijske čvrstoće za bolju stabilnost i apsorpciju udaraca. Prikazan je 2019 RM-Z250.
RM-Z250 ima svjež izgled koji naglašava već prepoznatljivu Suzukijevu temu dizajna. Evolucija počinje agresivnim „DNK kljuna“, koji projektuje dinamičnu formu strelice koja se proteže od prednjeg blatobrana kroz poklopce hladnjaka. Završen u Suzuki žutoj boji sa novom timskom grafikom i logotipom, RM-Z250 je prepoznatljiv na prvi pogled.
Ukupna dužina | 2.185 mm (86.0 in) | Ukupna širina | 835 mm (32.9 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1.255 mm (49.4 in) | Rastojanje između osovina | 1.485 mm (58.5 in) |
Visina sedišta | 955 mm (37.6 in) | Kapacitet goriva | 6.3 litara (1.38 UK galona) |
Odmak od tla | 330 mm (13.0 in) | Masa vozila | 106.0 kg (234 lbs) |
Zapremina motora | 249cc | Tip motora | 4-taktni, 1-cilindrični, tečnošću hlađen, DOHC |
---|---|---|---|
Prečnik x hod klipa | 77.0 mm x 53.6 mm | Odnos kompresije | 13.75 : 1 |
Sistem podmazivanja | Polumokri karter | Sistem paljenja | Elektronsko paljenje |
Sistem goriva | Ubriizgavanje goriva | Menjač | 5-brzinski konstantni prenos |
Pogon | Lanac | Starter | Osnovno okretanje |
Prednje oslanjanje | Invertovane teleskopske, opruga, uljno amortizovane | Zadnje oslanjanje | Vešanje sa spojnicom, opruga, uljno amortizovane |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 80/100-21 51M, tip bez unutrašnje gume | Zadnje gume | 110/90-19 57M, tip bez unutrašnje gume |