Putujte bilo kojim putem, koristeći snažan motor sa velikim obrtnim momentom, dok uživate u udobnosti dobro obloženog sjedišta i širokog zaštitnog ekrana. Idite dalje sa superiornim dometom zahvaljujući rezervoaru za gorivo od 20L i impresivnoj ekonomičnosti goriva. Izvrsnost kao standard sa dvosmernim brzim menjačem, 5” TFT ekranom u boji, kontrolom proklizavanja i režimima snage. Otkrijte nove mogućnosti sa V-Strom 800RE.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
V-Strom 800RE pokreće 776cc DOHC 270° paralelni dvostruki motor, sa četiri ventila po cilindru i dugohodnom konfiguracijom, pruža ravnotežu snažnog niskog gungula, upotrebljivog pogona srednjeg opsega i slobodnog broja okretaja povucite, sve do vrha.
Dizajn je lagana šasija, stvorena da maksimizira agilnost, udobnost, korisnost i užitak u vožnji. Rezultat njegovog razvoja je šasija koja će doprinijeti udobnosti prilikom putovanja na velike udaljenosti, ali i dati odlične performanse u zavojima i pružiti stabilno upravljanje u svim okruženjima vožnje. Također pruža uvjerljivu stabilnost na pravoj liniji pri vožnji brzinom na autoputu, čak i kada prevozite putnika i kada je bicikl opremljen gornjim i bočnim kovčezima s originalnom dodatnom opremom i napunjen opremom.
V-Strom 800RE koristi dizajn točkova od livenog aluminijuma sa sedam kraka. Obuveni su Dunlop D614F i D614 gumama bez zračnica (110/80R19 sprijeda, 150/70R17 pozadi) koje imaju unutrašnju strukturu prilagođenu isključivo za 800RE koja pruža agilno rukovanje, čvrsto prianjanje i stabilnost pri velikim brzinama. Ekskluzivna šara gazećeg sloja guma pomaže osigurati sigurnu vuču i kočenje, kao i glatko rukovanje. Gazeći sloj također uvodi novu smjesu silicijevog dioksida koja poboljšava prianjanje u mokrim uvjetima i odlikuje se trajnom otpornošću na habanje.
Pokažite viljušku sa odvojenom funkcijom – Invertirane prednje viljuške s velikim klipom (SFF-BP) pružaju stabilne karakteristike prigušenja koje ih čine prikladnima za dugu vožnju, sa brzinom opruge koja je optimizirana za solidne performanse u krivinama kao i za stabilnost na pravoj liniji. Predopterećenje opruge se može podesiti, omogućavajući podešavanje ovjesa tako da najbolje odgovara preferencijama vozača ili uvjetima korištenja. Stražnji amortizer se može podesiti za predopterećenje opruge i prigušivanje odskoka, uz daljinsko podešavanje koje olakšava podešavanje predopterećenja opruge. Ovo je posebno korisno kada se pripremate za vožnju sa putnikom ili prtljagom.
V-Strom 800RE ima namjensku geometriju šasije dizajniranu da pruži maksimalnu stabilnost i upravljivost, kao i položaj za vožnju koji efektivno raspoređuje težinu naprijed i nazad i udoban je na dugim vožnjama. U cilju poboljšanja performansi u krivinama na cesti, pozicioniranje upravljača i podnožja koristi položaj blago nagnut naprijed. Ova pozicija za vožnju omogućava precizniju kontrolu. V-Strom 800RE također pruža putnicima dodatnu udobnost jer imaju dovoljno prostora i mogu sjediti bez pretjeranog savijanja koljena. Postignuta geometrija takođe poboljšava stabilnost upravljanja, čak i kada se prevozi putnik i sa montiranim gornjim i bočnim kućištima.
V-Strom 800RE ima veliki rezervoar za gorivo od 20L koji nudi prošireni domet vožnje za putovanja na velike udaljenosti, čineći ga između rijetkih točaka goriva u udaljenijim područjima ili jednostavno rjeđe stajati na redovnom putu na posao. U kombinaciji sa štedljivim 64,12 MPG ovo daje V-Stromu teoretski domet od preko 280 milja.
Četvoroklipa, radijalno postavljene prednje kočione čeljusti zagrizu diskove od 310 mm kako bi osigurale sigurnu snagu zaustavljanja i kontrolisano kočenje za optimalne performanse na cesti. Zadnja kočnica ima disk vanjskog promjera 260 mm i koristi klizna čeljust s jednim klipom. Sistem je takođe promenljiv, tako da ABS na V-Strom 800RE nudi dve postavke režima. Režim 1 pruža minimalnu intervenciju, pogodan za vožnju po labavim podlogama. Mode 2 je idealan za gradsku vožnju i uobičajene uslove na putu.
V-Strom 800RE ima konusne ručke napravljene od jakog, ali fleksibilnog aluminijuma. Upravljač omogućava više nagnutu poziciju za vožnju za zanimljivo iskustvo vožnje, kao i pružanje veće udobnosti na dužim vožnjama. Sjedište ima dizajn s donjim oblikom koji postiže veliku krutost. Ovo izdržljivo sjedalo dobro podnosi ulazno opterećenje, kao i promjene težine kako vozač mijenja položaj. Koristi gušću pjenu za poboljšanje udobnosti i za vozača i suvozača prilikom putovanja na velike udaljenosti. V-STROM logo utisnut na sjedištu dodaje lijep dizajnerski naglasak. Gumom presvučeni aluminijumski podnožja dizajnirani su da pruže udobnost prilikom putovanja na velike udaljenosti. Gumirani čelični stubovi za noge pričvršćeni na nosače od livenog aluminijuma imaju za cilj postizanje prave ravnoteže udobnosti i podrške putnika.
Visoki, široki ekran na novom V-Strom 800RE pomaže u smanjenju umora pri dugim vožnjama nudeći odličnu zaštitu od vjetra i vremenskih prilika. Karakteristike uključuju oblik i veličinu definirane i optimizirane kroz opsežna ispitivanja u aerotunelu i CAE analizu. Oblik ima za cilj da minimizira utjecaj vjetra koji udara u abdomen, grudi i ramena jahača. Osim toga, podešavanje visine ekrana u tri koraka omogućava njegovo podizanje ili spuštanje u koracima od 15 mm pomoću šesterokutnog ključa.
Karakteristični, okomito naslagani par heksagonalnih LED farova koriste svetli mono-fokus LED izvor svetlosti koji vozaču pruža jasan pogled na cestu ispred. Vertikalna orijentacija tankog, kompaktnog sklopa prednjih svjetala na čijem je vrhu LED pozicijsko svjetlo stvara oštar izgled koji čini da prednji kraj izgleda lagan i spreman za akciju. Kompaktna LED pozicijska svjetla, LED indikatori i LED stražnja svjetla osiguravaju jasnu vidljivost i praktičnu izdržljivost.
Oštre linije karoserije i ravne površine stvaraju čvrst, ali sofisticiran izgled. Podebljani akcenti se uvode korištenjem oblikovanih dijelova naglasaka na kraju istaknutog kljuna i ispod rezervoara za gorivo. Zakošene linije postavljene u područje držanja koljena na profiliranoj ploči ispod rezervoara za gorivo daju još jedan suptilan naglasak. Novi kotači od livenog aluminijuma sa sedam krakova uključuju V oblik u dizajnu, zahvaljujući slobodi dizajna koji nude liveni točkovi u odnosu na žičane žbice.
V-Strom 800RE Tour koristi 5-inčni TFT ekran u boji. Jasno čitljivi visokokvalitetni informacioni displeji vas drže u potpunosti svjesnim svih sistema i postavki bicikla i pružaju vitalne informacije o radnom statusu u stvarnom vremenu. Tahometar se udvostručuje kao programabilna indikatorska lampica broja okretaja koja treperi kada motor dostigne unaprijed podešenu brzinu i dodaje funkciju koja vam omogućava da prikažete velika iskačuća upozorenja i podsjetnike. Postavke ručnog ili automatskog prebacivanja za dnevni (bijeli) i noćni (crni) način prikaza omogućuju vam maksimalnu vidljivost u bilo kojem satu iu bilo kojoj situaciji vožnje. USB port je ugrađen u lijevu stranu klastera. Može da obezbedi do 5V izlaz i 2A maksimalnu struju.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 84.3PS | Obrtni moment | 78Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 776cc | Potrošnja goriva | 3.67 L/100km |
Ukupna dužina | 2255 mm (88.8 in) | Ukupna širina | 905 mm (38.4 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1355 mm (53.3 in) | Odvojenost od tla | 185 mm (7.3 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1515 mm (59.6 in) | Masa vozila | 223 kg (492 lbs) |
Visina sjedala | 825 mm (32.5 in) | Kapacitet goriva | 20.0 litre (4.4 UK gallons) |
Snaga | 84.3PS | Obrtni moment | 78Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 84.0 mm x 70.0 mm (3.3 in x 2.5 in) |
Tip motora | 4-taktni, 2-cilindrični, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 12.8 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje | Transmisija | 6-brzinski stalni zupčanik |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 104 g/km |
Prednji ovjes | Obrnuto teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 90/90-21M/C 54H, tip sa unutrašnjom gumom | Zadnje gume | 150/70R17M/C 69H, bez unutrašnje gume |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.